جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Friday, 03 May 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۸۸۵۱
تاریخ انتشار : ۳۹ : ۱۳ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۷

اعظم صفایی: «غلامرضا صنعتگر» خواننده جنوبی پاپ کشور، که به علت  بیماری  از سال گذشته حضور کمتری در عرصه موسیقی داشته است، در گفتگویی به خبرنگار حوزه موسیقی دیباچه،گفت: در حال حاضر بسیاری از افراد بی آنکه درک درستی از موسیقی داشته باشند، وارد این حیطه شده‌اند و با کمال تعجب نظارت موثری هم دیده نمی‌شود.

نیمی از سال گذشته در بیمارستان بودم

این خواننده پاپ در خصوص وضعیت سلامتی خود اظهار داشت:باتوجه به سال گذشته که نیمی از سال را در بیمارستان بودم کمی بهترم ولی همچنان با بیماری و مشکلاتی که در این زمینه دارم درگیر هستم.انشاالله که با لطف خدا ودعای مردم بهبودی حاصل شود.

دروغ سفید، تازه ترین اثر من

وی در رابطه با فعالیت‌های اخیر خود گفت: تازه ترین اثرم «دروغ سفید» است که منتشر شده وچند کار دیگر هم اماده انتشار دارم.تصمیمات تازه‌ای برای فعالیت موسیقی در نظر دارم که انشالله اگر شرایط جسمانی مساعدی داشته باشم با جدیت به آنها خواهم پرداخت.

در ترانه دچار نقص بیشتری هستیم

غلامرضا صنعتگر درباره وضعیت حال حاضر موسیقی پاپ عنوان کرد: امروز هم شاهد اجرای کارهای خوب و هم شاهد آثار نازل در عرصه موسیقی هستیم. متأسفانه در بحث ترانه دچار نقص بیشتری هستیم و در حال حاضر بسیاری از افراد بی آنکه درک درستی از موسیقی داشته باشند، وارد این حیطه شده‌اند و با کمال تعجب نظارت موثری هم دیده نمی‌شود. من و هم دوره‌ای های من، تلاش و سختی زیادی متحمل شده‌ و قدر خود و هنرمان را می‌دانستیم؛ اما امروز شرایط عوض شده به طوری که سلیقه مخاطب را هم تحت تأثیر قرار داده و این سلیقه دچار نزول شده است.

حمایتی وجود ندارد

خواننده قطعه« میشه ضامنم بشی» در ادامه گفت: خوشبختانه موسیقی سرزمینمان بسیار غنی و ارزشمند است و بهترین ملودی‌ها توسط هنرمندان ما ساخته می‌شود؛ ولی هنرمند برای ارتقاء ودیده شدن، نیاز به حمایت دارد و مسئولان باید متوجه این موضوع باشند. من هیچ گاه حمایت مالی و تبلیغاتی چشمگیری از مدیران ندیده‌ام.هنرمندان سرمایه‌های ارزشمندی برای معرفی فرهنگ وجغرافیا هستند. بطور نمونه من هم بشخصه با قطعه «میشه ضامنم بشی» که در سطح ملی بسیار معروف و شنیده شد، توانستم آقا سید مظفر را به سایر هموطنان معرفی کنم.

با اجرای آثار مذهبی حال دلم خوب می‌شود

وی درباره دلیل علاقمندی اش به تولید آثار مذهبی اظهار داشت:بخشی از علاقه من به تولید آثار مذهبی، از کودکی و فضایی که در ان بزرگ شده ورشد کرد‌ه‌ام نشأت می‌گیرد و بخشی از آن هم به علاقمندی خودم برمی‌گردد؛ درواقع اجرای این آثار حال دلم را خوب می‌کند. البته ناگفته نماند که در سایر حوزه‌ها هم کارهای بسیاری دارم.

این خواننده سبک پاپ درباره نقش ترانه در ماندگاری آثار گفت: طبیعتا ترانه،بسیار تأثیرگذار است.به طوری که ترانه و نقش کلام در ماندگاری حافظه پررنگ است؛چیزی که در شرایط فعلی موسیقی کمتر به آن توجه می‌شود.البته ملودی،تنظیم خوب و صدای خواننده هم نقش مهمی در ماندگاری یک اثر دارند.

برگزاری کنسرت خیابانی تنها یک مسکن است

وی در انتها در رابطه با برگزاری کنسرت‌های خیابانی بیان داشت: امیدوارم این کنسرت‌ها بتواند روحیه امید را در مردم تقویت کند ولی برگزاری کنسرت خیابانی، امکانات و شرایط خاصی را می‌طلبد. نظر شخصی من این است که شاید این مراسم فقط یک مسکن باشد، زیرا مردم برای داشتن حال خوب و آرامش اول باید اوضاع اقتصادی مناسبی داشته باشند.به هرحال این تصمیم و پیشنهادات هم قابل احترام است.

منبع: دیباچه
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
« رستگاری » چه دستاوردی برای کارگردان اخراجی ها داشت؟

برگ برنده‌ی آخرین اثر مسعود ده نمکی!

۱۷:۲۳  -  ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرمربی تیم‌ملی تنیس روی میز بانوان در گفتگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

شرایط سختی برای کسب سهمیه داریم/ملی پوشان از روند آمادگی دور نیستند

۱۴:۲۲  -  ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
حرمت‌شکنی ستاره؛ بازیکنی که یاغی شده!

درگیری لفظی زشت محمد صلاح با " یورگن کلوپ " پیش از ورود به زمین!+ فیلم

۱۷:۴۰  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیر جشنواره ملی فیلم اقوام در گفتگو با دیباچه: مدیر جشنواره ملی فیلم اقوام در گفتگو با دیباچه:

جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی به یکی از جشنواره‌های معتبر کشور تبدیل خواهد شد

۱۶:۵۶  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرمربی سابق تیم ملی تیراندازی در گفتگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

تیراندازی با همان ۴ سهمیه به المپیک می‌رود/ روند افت « جواد فروغی » بعد از بازی‌های المپیک توکیو ادامه دارد

۱۲:۱۸  -  ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
دبیر هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه در گفتگو با دیباچه؛

فضای آموزش طنز در کشور بسیار ضعیف است

۱۱:۲۵  -  ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کاپیتان تیم فوتبال خاتون بم در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

قهرمانی تیم، در نبود ملیکا محمدی برایمان تلخ شد | رقبا همه از تیم‌های با اصالت فوتبال بودند

۱۱:۵۷  -  ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با رئیس موزه بین المللی استکبار ستیزی طبس

یکی از چشم انداز‌های میان مدت موزه بین المللی استکبار ستیزی طبس، راه اندازی فرودگاه صحرای طبس است

۱۴:۳۲  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار